S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги

logo slinger

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net
  • Реєстрація

4.7. Організація безпечної праці стропальника в металургії

Безпека праці стропальника ливарних кранів. Виконання операцій за допомогою ливарних кранів (заливку чавуну в міксери, конвертори, мартенівські печі, переливання сталі з ковша в ківш, разливку сталі у виливниці, заливку форм) дозволяють тільки у тому випадку, якщо люди видалені з небезпечної зони дії кранів. На стропальників, обслуговуючих ці крани (міксерових, сталеварів і їх підручних, старших вагранників, заливників), покладають додаткову відповідальність за огляд вантажозахоплювальних органів при їх зачіпці. Тому перед початком роботи ливарного крана стропальник зобов'язаний оглянути вантажозахоплювальні пристрої, а також ковші і чаші та переконатися у відсутності тріщин і деформацій в пластинчатих і кованих гаках і сережках, а також металоконструкціях траверс головного підйому і траверс для ковшів і чаш, в надійності кріплень осей пластинчатих гаків і траверс, кованих гаків, осей блоків і канатних балансирів, в справності реборд блоків та їх вільному обертанні, у відсутності тріщин і деформацій у цапф і проушин ковшів та шлакових чаш, в справності ковшів і чаш, відсутності в них шлаку, скрапу, вологи.

При транспортуванні рідкого металу і шлаку стропальник стежить за рівнем заповнення сталерозливочних (чавуновозних) ковшів і шлакових чаш. Перед транспортуванням ковша він зобов'язаний зажадати від машиніста крану перевірки справності дії гальма механізму підйому. Машиніст крана піднімає ківш на висоту до 300 мм від опорних площин стенду (лафета) і перевіряє справність і ефективність роботи гальм.

Стропальник стежить за правильністю і надійністю зачіпки гака допоміжного підйому за проушину ковша перед його кантуванням.

Забороняється:   ливарними  кранами  транспортувати  чавуновозні ковші уздовж прольотів, пересування рухомого складу чавуновозів і шлаковозів; розливання сталі на розливних майданчиках навпроти сталеплавильної печі, яку ремонтують; розбирання сталерозливочних складів, залитих металом, без попереднього підрізування киснем розлитого металу.

Безпека праці стропальника магнітного і грейферного  кранів. У зоні дії магнітних і грейферних кранів, знаходження людей не дозволяється. Стропальників, обслуговуючих ці крани, допускають в зону дії крану (для зачистки одиниць рухомого складу, його зчеплення або розчеплення) тільки в перервах роботи крану, після того, як магніт або грейфер опущені на землю. Якщо по виробничій необхідності в зоні дії крану знаходяться робітники, зайняті в непереривчастих технологічних процесах виробництва (шихтовники в сталеплавильних цехах, бензорізальники в копровому, газовирубники в прокатному), вживають додаткові заходи, які забезпечують безпечність роботи: встановлювають у входів і в'їздів до цехів світлові табло і плакати, які застерігають про ведення робіт магнітними і грейферами кранами, і заборонний вхід і в'їзд в ці цехи стороннім; споруджують постійні і переносні обгороджування небезпечної зони роботи крана; вивішують попереджувальні плакати, що обмежують ділянку навантажувально-розвантажувальних робіт; влаштовують безпечні проходи, обладнані критими галереями; організовують маршрути безпечного транспортування вантажів.

Перед початком роботи магнітного крану стропальник перевіряє вантажозахоплювальні пристосування для підвіски електромагніта до гака або траверси крана; наявність нанесення  позначення електромагніта, вантажопідйомність і власну його масу; справність ізоляції гнучкого кабелю, що живить електромагніт; справність електромагніта (пробним підйомом вантажу).

 Перед початком роботи грейферного крану стропальник, оглядаючи грейфер, перевіряє стан щелеп, шарнірних з'єднань, сполучної тяги; наявність таблички на грейфері  із зазначенням найменування або товарного знака виробника, порядкового номера за системою нумерації виробника, власної маси грейфера, умовного позначення грейфера; вантажопідйомність  і вид матеріалу, для якого  він призначений; щільність  закривання щелеп (пробним підйомом вантажу).

Під час роботи магнітного або грейферного крана машиніст спостерігає за маршрутом руху крана і тримає в полі зору ту частину небезпечної зони, де найбільш вірогідна поява людей. Відключають  електромагніт при вантаженні скрапу в цебри, мульди і контейнери на висоті не більше 0,5 м від їх днищ.

Забороняється: вантаження магнітними і грейферними кранами  в залізничні вагони, що рухаються; навантажувально-розвантажувальні роботи, поки не відчеплений локомотив від поїзду, а під колеса вагонів не підставлені запобіжні башмаки; перевезення порожньої тари при опущеному в неї електромагніті; транспортування устаткування, людей, а також роботи, для яких ці крани не призначені, переміщення скрапин розміром більше 200X200 мм, а також розплавленого  і розжареного шлаку.

Після закінчення роботи магнітного і грейферного кранів стропальник опускає електромагніт або грейфер на спеціально приазначене і обладнане для них місце, відключає кабель електромагніта або підвісного моторного грейфера, якщо підключення виконане за допомогою вилки, і звільняє гак крану від навісного пристосування  однокатаного або підвісного моторного грейфера.

Безпека праці стропальника пратцен-крана. Перед початком роботи пратцен-крана стропальник перевіряє стан грабель (ЛАЛ) і надійність їх кріплення до траверси, стан ланцюгових стропів підвіски електромагнітів і надійність їх кріплення до траверси і електромагнітів; захищає переносними попереджувальними плакатами зону дії крану і видаляє з неї людей. При транспортуванні вантажів стропальник стежить, щоб граблі були від заготівок не ближче чим на 100 мм.

Транспортувати вантаж   дозволяється, якщо підведені під магніт підхоплювачі перекривають усі заготовки або заготовки не симетричні відносно осі шахти. Забороняється укладання метала на стелажі вирубування, якщо вони не очищені від обрези і окалини.

Стропальник під час укладання штабелю повинен знаходитися у безпечній зоні з урахуванням можливого розсипання штабелю.